Endelig blogg!

13/08/2009, kl. 19:54 | Publisert i Blogging, Cecilie | Legg igjen en kommentar
Bloggens hovedperson

Bloggens hovedperson

Oj, dette har sittet langt inne. Har lest blogger i over to år og først nå kommer jeg igang selv…

Dette kommer ikke til å bli en spesialisert baby-, mote-, interiør- eller matblogg men forhåpentligvis endel av hvert. Det skal slett ikke utelukkes at jeg kommer til å kommentere nyhetsbildet innimellom heller, ettersom jeg beveger meg ut av ammetåken 🙂

Jeg vil blogge for å dokumentere denne fantastiske tiden med sønnen min og for å fokusere og kanalisere tanker, ideer og inspirasjon. Jeg skulle selvsagt gjerne begynt allerede da Christopher ble født, men jeg kommer til å lage endel tilbakeblikk. Utrolig hvor fort man glemmer!

Jeg har som mål å oppdatere daglig og har derfor installert WordPress for iPhone, min elskede telefon som jeg helt sikkert kommer til å skrive mer om. På den måten kan jeg blogge selv om jeg ikke er i nærheten av min (nok en gang elskede) iMac.

Here we go!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

