Vennskap i småbarnas tid

20/08/2009, kl. 18:46 | Publisert i Venner | Legg igjen en kommentar

Idag har jeg hatt besøk av en venninne jeg ser altfor sjelden. Vi var bestevenner fra ungdomsskolen, og selv om vi ikke har sett hverandre så mye de siste årene regner jeg henne fremdeles som en av mine nærmeste. Dere vet – en sånn man alltid kan ringe til når som helst. Vi hadde det utrolig koselig!

Venner

Det er ikke så lett å holde kontakten med alle de man gjerne ville disse årene med små barn. Det er knapt med tid og det blir til at man prioriterer de i samme situasjon, eventuelt de som bor nærmest. Det er mange jeg savner mer kontakt med og som jeg håper å kunne se mer til senere 🙂

(Illustrasjon: MusettaArt)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

