Høsten er her snart

23/08/2009, kl. 21:02 | Publisert i Familie, Hus, hage og interiør | 2 kommentarer

Høstblad
Høsten kommer – idag så jeg de første gule bladene.

Veldig travel dag og ikke tid for de beste blogginnleggene. Vi bygger rede, skalker luker og gjør oss klare for høsten som kommer. Idag har vi klargjort båten for regn og kaldere vær, ryddet i garasjen (langvarig prosjekt, målet er å få plass til bilen) og startet prosessen med å skru sammen ørten IKEA-møbler samt trappegrinder.

Jeg er faktisk veldig glad i skru sammen IKEA-møbler! Det er noe med bruksanvisningene som er en fryd å følge, alt er logisk og dersom noe virker rart og unødvendig og greit å droppe kan du være sikker på at du angrer, for tre sider lenger frem ser du hvorfor det var viktig å skru på plass skuffeskinnen før du monterte bunnen på kommoden. Jeg har lært meg å følge dem slavisk, og har ennå ikke opplevd å mangle skruer. Som sagt digger jeg IKEA!

Lille engletass sover, og vi voksne skal skru litt til før vi avrunder helgen med «The International» på Blu-ray. Imorgen skulle jeg egentlig begynt å jobbe igjen etter mammapermisjon og ferie – og jeg er så takknemlig for noen flere måneder hjemme med Christopher. Mer om det imorgen!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg kjenner også at høsten er i anmarsj, men av en eller annen grunn så gruer jeg meg ikke til det i år. Før gruet jeg meg til den hele sommeren, men nå har jeg omsider lært meg å verdsette alle årstidene, samt å slå seg til ro med det en likevel ikke kan endre.

    IKEA-montering er moro ja, til og med jeg kan føle mestring hvis jeg bare følger bruksanvisningene 😛

    • Jeg gjør egentlig heller ikke det. Med en baby er ikke sommeren bare avslapning lenger heller, mye som skal passes på 😉 Dessuten skal vi en tur til Syden senere i høst.

      Høsten er egentlig en super årstid med masse kos!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

