10 fine ting med høsten

24/08/2009, kl. 11:08 | Publisert i Cecilie, Christopher | 2 kommentarer
Første bilde

Fjorårets høst bød på verdens beste begynnelse

Høsten er min nest-favoritt-årstid (INGENTING slår varme svaberg, saltvann og måkeskrik). Nå er det en stund siden jeg gikk på skole, men jeg var en sånn som faktisk gledet meg veldig til skolen skulle begynne etter sommerferien. Treffe venner igjen, kjøpe nytt bokbind og ny Lefse (noen som husker den?), få nye høstklær og organisere pennalet. Fylle ut timeplanen og sjekke hvilke lærere jeg skulle ha. Grue meg til tysk og fysikk og glede meg til engelsk og samfunnskunnskap.

Høsten er for meg

  1. en frisk start (slår nyttår hands down)
  2. vakre farger
  3. perfekt utevær, ikke for varmt, ikke for kaldt og forhåpentligvis ikke for vått
  4. uåpnede DVD-bokser (denne høsten har jeg Mad Men, sesong 3 av Heroes og sesong 5 av Grey´s Anatomy underveis fra Amazon)
  5. te
  6. fondue
  7. nye klær – i høst går jeg for kule støvletter (så kule de kan bli med mange trilleturer foran meg) og mye strikkeklær
  8. koselige vennemiddager
  9. stearinlys
  10. fyr på peisen

Denne høsten skal jeg verken begynne på nytt skoleår eller tilbake på jobb etter ferien, men være hjemme med Christopher. Jeg er veldig spent på hvordan det blir og gleder meg masse!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å, kjenner jeg faktisk gleder meg til alt det jeg også! 🙂 Vil også legge til at jeg gleder meg til turer i skog og mark med min faste følgesvenn kameraet, så jeg kan forevige de fine fargene og gode stemningene.

    Sv: Takk i like måte, likte ditt navn veldig godt også 😉 Og jeg har faktisk en kjæreste som heter Christopher, så likte din sønns navn også 😛

    Kommer garantert innom bloggen din i høst 🙂

  2. Hei Cecilie,
    Det høres ut som en herlig høst! Begynte nesten å glede meg… Fin fin blogg forresten! : )


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

