Om jeg kjeder meg?

27/08/2009, kl. 22:02 | Publisert i Christopher | 3 kommentarer

Busy-Mom-and-Housewife

Idag har jeg

  • Laget matpakker, frokost og kjørt storesøster i barnehagen
  • Vært med en venninne på Legevakten
  • Kjøpt bursdagsantrekk, inkludert sko, til storesøster, og gave til et bursdagsbarn
  • Pakket inn gave og skrevet på kort
  • Stått for diverse mating og bleieskift av minstemann
  • Hentet storesøster i barnehagen
  • Kjørt storesøster i bursdag
  • Vært hos tannlegen (null hull, hurra!)
  • Hentet storesøster i bursdagen
  • Lagt lillebror

Nå er det ca en times rydding & fiksing før jeg kan legge meg. Nei, jeg føler egentlig ikke at jeg trenger noen jobb for å fylle dagene.

(Illustrasjon hentet fra mirielsverden.com)

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe, du står på ja!!! Høres nesten bedre ut å være på jobb fra 08-16 for meg:-) Blir jo sliten av tanken bare hihi..
    Kos deg videre, vi sees neste helg! Hilse gutta 🙂
    Klemser

  2. Høres hektisk ut! Men det virker jo som du trives med fulltidsjobben som mamma 🙂

  3. Heldigvis er ikke alle dager like hektiske! Men uansett ikke noe problem å fylle dem 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

