Kanelbollepartiet?

29/08/2009, kl. 20:17 | Publisert i Christopher, Politikk og samfunn og sånn | 7 kommentarer

Idag var Christopher og jeg på tur, og møtte representanter for to partier, KrF og Arbeiderpartiet. Av de hyggelige KrF-damene fikk vi en brosjyre og et vaffelhjerte, smart siden de jo har et hjerte i logoen sin. Av Arbeiderpartiet-mannen fikk vi en liten pose med brosjyre og nei, ikke en rød rose, men et rødt eple. ET RØDT EPLE. Som i Frp-logoen. Hallo? Kunne vi ikke fått en …tomat? Fersken? Rød grapefrukt? Eller vaffel, med litt jordbærsyltetøy blir den jo svært så sosialdemokratisk.

Akkurat idag skulle jeg forresten ønske et av partiene hadde en kanelbolle i logoen sin. Med melis.

Christopher vurderer alternativene i årets valg

Christopher vurderer alternativene i årets valg

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. som jeg skrev – frp ER kanelbollepartiet, i alle fall i bergen. så dumt, siden jeg på et svært viljesterkt tidspunkt – i vitners nærvær – sa jeg aldri ville ta i mot noe fra dem. selv om de ikke krever noe (min stemme) tilbake. hvis noen starter det frilynte og godslige kanelbollepartiet, derimot, skal jeg vurdere og bytte parti… 😉

    • Er så enig!!

  2. Det ironiske her er jo at jeg vet Frp deler ut vafler med eplemotiv, de skulle jo gått direkte for de røde eplene selv 😉

    Ellers hadde min stemme helt klart gått til kanelbollepartiet, eller hva med kokosbollepartiet?

  3. ..og bare for å presisere mener jeg da IKKE Frp, jfr. slikejenters kommentar 😉

  4. Frp også vafler? Herregud, dette er forvirrende. Her må merkevareavdelingene i de respektive partiene komme mer på banen!

  5. Haha – sa utrolog morsomt skrevet Cecilie!!! Jeg tilhorer nok kanelbolleparrtiet… Liker veldig godt a bake dem i alle fall 🙂

    • Takk Belinda 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

