Lei av håret

31/08/2009, kl. 14:47 | Publisert i Cecilie | 2 kommentarer

Photo Booth

Photo Booth er gøy!

Jeg må gjøre noe med håret mitt nå. Det er altfor langt, altfor lyst etter sommeren og det ender ALLTID i hestehale. Ufattelig kjedelig!

Jeg skulle gjerne sett sånn ut, muligens uten luggen:

Kate Moss

NOE HELT ANNET: Senere ikveld kommer oppskrift på verdens beste suppe 🙂

UPDATE: Her er en kjempefin side man kan prøve ut nye frisyrer.

Denne er også kjempebra! Her kan du prøve ut forskjellig type sminke også.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Har samme problemet, jeg ender ALLTID opp med hestehale. Mest på grunn av at jeg tok permanent i fjor, og når jeg har så rett hår som jeg har så ser det ganske merkelig når det vokser ut. Så da blir det til at jeg setter en hestehale så man ikke merker den streken mellom rett og krøllet så godt 😛

    Men prøver å ikke tenke så mye på håret mitt, for det ender alltid med at jeg får et eller annet spontant innfall om å klippe meg selv, og så er det ikke alltid så gjennomtenkt. Sånn som da jeg plutselig fikk lyst å ha lugg igjen fordi jeg så en annen som var så fin med det, så lå saksa der… Og så falt det meg ikke inn å tenke tilbake på hvor mye jeg hatet lugg etter tre dager sist jeg klippet det 😛

    Syns sveisen du hadde funnet var veldig fin, også med luggen 🙂 Lykke til med finne ut hvordan du vil ha håret 🙂 Du kan jo leke litt på sånn «sett inn bilde av deg og bytt sveis» sider 😛

  2. Takk for tips, har gjort det! Fått noen ideer 🙂 Har bare så vanskelig hår, helt rett og med masse verver. Så det krever litt tid for å se sånn halvveis ut og det prioriterer jeg sjelden nå, ergo hestehalen…


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

