Lørdag morgen

05/09/2009, kl. 10:21 | Publisert i Pappaen | 5 kommentarer

Love

Så heldig jeg er. Idag våknet Christopher halv syv, og jeg merket at jeg syntes det var bittelitt for tidlig. Verdens Snilleste Mann, som heldigvis bor her i huset sammen med meg, gjorde da følgende:

  1. Tok med seg begge barna ned så jeg fikk sove litt ekstra
  2. Da jeg kom ned, hadde han laget et lite fat med oppskåret frukt og sjokolade og sendte meg rett opp igjen, til boblebadet
  3. Mens jeg tok et laaangt bad støvsuget han, vasket og ryddet og …skrev handleliste!
  4. Nå lager han frokost til meg mens jeg blogger.

For en fantastisk start på helgen!

(Illustrasjon: carambatack)

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Definitivt en av verdens snilleste menn:-)

  2. For en perfekt start på helgen! Du er heldig 🙂

  3. Det hørtes ut som en fantastisk start på helga 🙂

  4. Leser meg litt bakover i bloggen din nå og har funnet ut noen ting; 1) Dette har nok blitt en av mine må-lese-alt favorittbloggene min og 2) Det er mange av innleggene jeg kan / kunne tenke meg å kommentere på 3) Vi har noen (en / flere?) felles kjente.

    Men dette innlegget må jeg bare kommentere, fortere enn svint! For en FANTASTISK start på dagen!!! For en god mann og god far! Barna har det jo ekstra med med en superfornøyd og glad mamma, eller hva? Mon tro om jeg skal få min Ekte Mann til å lese akkurat dette innlegget her…..? 😉

    • Astrid,
      Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar! Ja, jeg var relativt fornøyd med min Uekte (men likevel ekte) Mann denne dagen 🙂
      Klem!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

