Kompisgjengen

07/09/2009, kl. 11:47 | Publisert i Christopher | 9 kommentarer

For litt over et år siden var vi tre høygravide som møttes for første gang. Vi ventet alle gutter og hadde termin i løpet av september. Etterhvert som to av oss gikk laaangt over tiden, endte vi opp med at Alexander ble født 24. september, Christopher 25. september og William 27. september. Ganske så gøy, og fra oktober i fjor og frem til mammaene til Alexander og William begynte å jobbe i august har vi møttes annenhver uke. Veldig stas for gutta og ikke minst mammaene!

Christopher, Alexander og William! Foto: Mammaen til Alexander

Christopher, Alexander og William! Foto: Mammaen til Alexander

Nå som hverdagen er her igjen kan vi ikke treffes så ofte, men i går klarte vi å samle alle hjemme hos oss. Vi spiste Verdens beste suppe og vafler på sommervarm terrasse. Gutta lekte og Christopher bet William i panna (sorry, William og mammaen hans!).

(Det er ingen liten prinsesse vi har fått, nei. Idag sto han bredbent i dusjen og tisset mens han sa «ojojojoj!»)

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. For noen barske karer! Han høres forøvrig ut som en kul fyr, han sønnen din:-)

  2. Så koselig at dere fortsatt holder kontakten, og artig at guttene ble såå jevngamle! 😛

    Tre små tøffinger ser det ut til 🙂

  3. En liten hilsen her fra oss:-)
    Panna har overlevd krokodille bittet, bare et lite merke i dag ;o)
    Skal nok mere til ja hehe..
    Vi sees om ikke så lenge håper vi, satser på bryllupstreff og kanskje en dame treff før bryllupet også?? Tvi tvi;-)

    Klemser fra «tøffen» og mamma’n

  4. […] ute med det meste, men jeg skal ikke skryte her, hehe) og vi har vært på bursdagsfeiring hos William som ble ett år to dager etter […]

  5. […] butikker for å se etter kjole til bryllupet vi skal i neste lørdag. Mammaen og pappaen til William skal gifte […]

  6. […] med barnehagen. Det er en liten familiebarnehage med personale jeg føler meg trygg på, resten av kompisgjengen går der og ikke minst, nå begynner han å bli såpass stor gutt og aktiv og jeg føler at han vil […]

  7. […] Jeg har dessverre dårlig med bilder siden jeg sto med videokamera, men håper å få noen fra mammaen til Alexander […]

  8. […] a Comment Idag har jeg tenkt til å helt hemningsløst anbefale en veldig god venninne av meg, mammaen til Alexander og verdens beste fotograf! Line Schibstad heter hun og tar bilder i brylluper og ved andre […]

  9. […] noe jeg fikk testet i helgen. På fredag kveld møtte jeg de andre mødrene til medlemmene i kompisgjengen på Delicatessen på Grunerløkka klokken fem. Da var det allerede mørkt, lokalet var fullt og det […]


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

