Morskjærlighet

17/09/2009, kl. 23:09 | Publisert i Christopher | 2 kommentarer

IMG_0288

Snart sengetid etter Grey´s Anatomy-maraton. Jeg er kjempefan og fikk nettopp sesong 5 i posten fra amazon.com. Pappaen er ute i kveld så jeg tok leggingen alene og heldigvis funket det fint. Håper Christopher sover like godt i natt!

Men… Jeg er fortsatt der at jeg savner ham etter noen timer uten, selv om det er kveld og han sover. Jeg synes han er den mest fantastiske skapningen som finnes og jeg blir aldri lei av ham. Jeg lurer på om det noen gang går over? Man blir vel ikke akkurat mindre glad i barna sine? Gruer meg til han blir eldre og det ikke er like stas med mammaen – for ikke å snakke om når han blir voksen og skal flytte hjemmefra!

OK, ikke noen vits i å tenke på sånne ting nå. Jeg går og legger meg og gleder meg til å se ham i morgen tidlig 🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, den tid den sorg, vel? 😛 Det med å flytte hjemmefra altså. Men det får deg jo uansett til å sette maks pris på all tiden du får sammen med ham! 🙂 Du får være flink til å ta bilder, og til å filme, så kan du kose deg med det når han blir for gammel til å sitte på fanget og sånt 😉

    • Jada, jeg vet at det er litt tullete. Uansett er det viktig å nyte hver dag og det gjør jeg! Ha en fin helg 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

