Den forsvunne sebraen

18/09/2009, kl. 18:38 | Publisert i Christopher | 4 kommentarer

Idag har Christopher og jeg vært på Sandvika storsenter. Det var fint og skummelt på en gang. Fint fordi det er et ganske så flott og stort senter med mange fristende butikker, og jeg fant noen fine ting til både Christopher og meg. Skummelt fordi vi mistet den elskede sebraen (som jeg må finne ut av hvor er kjøpt så jeg kan kjøpe et lager, just in case). Sebraen er altså Christophers favoritting i hele verden, han sover alltid med den og krabber stadig rundt med den i munnen. Den var med i vognen idag, og da vi hadde kommet laaangt avgårde inni senteret (det er stort) så jeg at den var borte.

Grøss og gru. Kunne den være i bilen fremdeles? Nei, jeg var ganske sikker på at den hadde vært med i vognen. Hadde jeg noe annet valg enn å snu, gå tilbake, gå innom alle butikker langs veien og spørre om de hadde gitt husly til en fortapt sebra? Selvsagt ikke.

Så det gjorde vi da. Trasket avgårde, og etter heldigvis bare noen få butikker så jeg et av de fineste synene noensinne:

IMG_1070

Der satt sebraen og ventet på oss! Christopher så den og hylte av glede da han fikk den tilbake. Den hadde nok falt på gulvet og noen snille mennesker har sett den og tenkt, «Oj, den ser slitt og elsket ut, det er sikkert en liten gutt eller jente som savner den og mammaen eller pappaen vil sikkert lete etter den! Jeg setter den her på benken så ser de den sikkert».

De snille menneskene leser sikkert ikke bloggen min, men jeg sender massevis av takk ut i universet likevel.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh så fint at dere fant den. Helt tragisk når sånt skjer. Jacob mistet sin bamse, den dukket opp 4 mnd senere i regndressen til en i barnehagen. Var faktisk like ille for meg som for han når den ble borte. Til Ingrid har vi koseteppe fra Kid, de har vi vel ca 4-5 av for å være sikker. Men av og til finner vi ingen

  2. Hei! Sånn flaks at dere fant den sebraen! 🙂 Vi kjøpte 3 like bamser til Cedrik, for så å finne ut at han ikke ville leke med akkurat den bamsen….glemte vel å spørre han først forsåvidt 😉 Håper vi sees snart, selv om denne helgen er den siste i min permisjon. På mandag er det jobb igjen. Hver søndag har vi skogstur i Oslo eller bærumsmarka. Om dere tre vil være med en gang hadde det vært veldig koselig, bare send en sms. Så snart snøen faller blir det ski og pulk. Kos dere med en super helg Cecilie. Klem

  3. Det er så godt når det ender bra! 😀 Takk og lov for hvert av de snille menneskene som tar seg tid til å bøye seg og plukke opp en liten bamse sånn at eieren kan finne den og sove godt!

    Ha en fin kveld 🙂

  4. Herlig!
    Veldig artig bilde også!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

