Hos grønnsaksmannen

23/09/2009, kl. 15:46 | Publisert i Christopher, Mat og oppskrifter | Legg igjen en kommentar

Vår lokalbutikk er helt fin, men den har ikke verdens beste utvalg i grønnsaker. Derfor går jeg gjerne til vår lokale grønnsaksmann, som også har masse spennende bokser, krukker og flasker med paster, sauser og krydder fra fjerne land. Jeg elsker å kjøpe sånt, og selv om jeg sikkert bruker det feil i forhold til hvordan det egentlig skal være, synes jeg det er gøy å eksperimentere litt med hverdagsmiddagene.

Idag har jeg tenkt til å pimpe opp en vanlig fiskeform – blir det vellykket legger jeg ut oppskriften!

IMG_1085

Dagens fangst hos grønnsaksmannen.

IMG_1082

Christopher fikk kakekjeks av grønnsaksmannen og sa «namnam» hele veien hjem!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

