Hos Jan Thomas

28/09/2009, kl. 20:32 | Publisert i Cecilie | 2 kommentarer

Som tidligere nevnt har jeg den siste tiden vært ganske lei av håret mitt. Siden min faste frisør a) flyttet til Vietnam og b) sluttet som frisør (akkurat som ikke punkt a ville vært nok, hehe) har jeg vært på desperat leting etter en ny. Jeg har prøvd den lokale frisøren og diverse kjedefrisører, og selv om håret mitt ikke er blitt noe verre, har jeg ikke fått noen gode råd heller. Så hestehalen har jeg ikke greid å bli kvitt.

Dermed ringte jeg til Jan Thomas. Ikke personlig, men hårstudioet hans i Parkveien. Herremannen selv er for tiden med i Skal vi danse på TV2 og var for travel, men jeg var heldig og fikk fagsjefen deres, en kjempeflink hårstylist som heter Anna og som anbefales. Hos Jan Thomas opererer de med tre nivåer: juniorfrisører, frisører og hårstylister. Skal du stusse tuppene holder det kanskje med en juniorfrisør (eller egentlig en helt annen frisørsalong) men denne gangen trengte jeg noen som kunne fortelle meg hva jeg burde gjøre.

Utrolig god kakao!

Utrolig god kakao!

Salongen er kjempefin og fresh med hvite skinnmøbler, rød løper utenfor og massasjestoler ved vasken. Jeg var der i tre timer og fikk hjemmelaget kakao og vann i stettglass, se Vendela fikse brynene og en mamma med LV-veske som tok med sin 13 år gamle datter for å få øyenbrynene hennes nappet. Jeg fikk også lest diverse blader uten å bli forstyrret, luksus!

IMG_1105

Underveis – etterveksten farges separat før resten.

IMG_1108

Preview på resultatet – mer avslørende bilde kommer!

Konklusjon: etter noen dager med den nye fargen kan jeg si at jeg er kjempefornøyd med å være mørkere. Mye mer flatterende, lettere å vedlikeholde og sunnere for håret. Og salongen til Jan Thomas anbefales, det var absolutt ikke avskrekkende dyrt. Spør etter Anna!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hei, ramlet innom her via Mammadamen, og vil gjerne takke for godt tips. jeg har vurdert Studio Jan Thomas, men har ikke følt det var noe for meg. kanskje jeg skal prøve likevel?

    • Hei! Ja, man kan si hva man vil om Jan Thomas, men han har nok peiling på det han driver med 🙂 Fin blanding av kunder, ikke overtrendy men absolutt et fint sted. God service og rett og slett en fin opplevelse for en hjemmemamma 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

