Date

03/10/2009, kl. 11:58 | Publisert i Christopher | 1 kommentar

litt-av-en-mann230

Jeg har jo helt glemt å fortelle om vår datenight på torsdag! Mormor passet Christopher, og pappaen og jeg møtte et vennepar og spiste middag før vi var på Rune Andersen og Espen Beranek Holms show «Litt av en mann» på Latter. Det var en fantastisk kveld, selv om vi var hjemme allerede i ti-tiden 🙂 Nydelig sushi og veldig morsomt show som anbefales.

Jeg har ikke vært så god på å bruke barnevakter. Jeg er jo egentlig ikke bekymret for Christopher, men jeg er redd for at han skal savne mammaen og ikke skjønne hvor jeg er blitt av eller om jeg kommer igjen. Det er det jo på tide at han lærer seg at jeg gjør…

Og det hadde gått så fint, han hadde spist og badet og sovnet mye fortere enn når jeg legger ham 😉 Heldigvis våknet han rett etter at vi hadde kommet hjem så jeg fikk klemt litt på ham før han sovnet igjen!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Høres ut som en koselig kveld:) Rune Andersen er så kul!

    Hehe, å bruke barnevakt er vel en tilvenningssak for både deg og Christopher 😉


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

