Farvel iPhone?

05/10/2009, kl. 19:54 | Publisert i Blogging, Cecilie, Christopher | 1 kommentar

if-you-can-read-this

I dag tidlig hadde jeg av en eller annen merkverdig grunn lagt fra meg telefonen min oppå dolokket mens jeg dusjet. Christopher var også på badet, og idet jeg gikk ut av dusjen hørte jeg et plopp. Han hadde løftet dolokket og dermed druknet min kjære iPhone.

Jeg har skylt og tørket den, men den viser ingen tegn til liv. Jeg har hørt om telefoner som har gjenoppstått etter en uke så jeg gir ikke opp! Inntil videre må jeg bruke min eldgamle HTC Tytn som virker håpløst gammeldags, tungvint og kjedelig – litt som forskjellen på PC og Mac 😉

Derfor ingen bilder av de nye Hunter-støvlene mine eller besøket på Teknisk Museum igår. Jeg har heller ikke fått tatt bilder idag – vi har vært på ettårskontroll og fastslått at alt er bra og normalt med Christopher (selvsagt tidlig ute med det meste, men jeg skal ikke skryte her, hehe) og vi har vært på bursdagsfeiring hos William som ble ett år to dager etter Christopher.

Ikveld skal jeg kose meg med et par episoder av the West Wing!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] enn vinterværet er at min iPhone er tapt, igjen. Denne gangen er det ikke Christophers skyld, men en eller annen frekkas som stjal den da jeg […]


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

