Høstjakke

07/10/2009, kl. 19:29 | Publisert i Mote | 3 kommentarer

Brrr, nå begynner det å bli kaldt! Jeg merker at jeg mangler en sånn mellomjakke – det er litt tidlig for kåpe og dunjakke, men litt for kaldt for trenchjakken min fra Tiger (som jeg også mangler beltet til). Har sett på jakken under lenge (fra HM), men nølt med å bestille, og når jeg nå skulle det er den selvsagt utsolgt i str 38. Jeg er et sted mellom 36 og 38 i ytterplagg og liker at jakker heller er litt store enn for små, så jeg tør rett og slett ikke ta str 36.

DXL755_70640_99002_71_0105HM har jo endel lignende men ingen like fine… Har noen gode tips til fine parkaslignende jakker? Lange (som den over), helst grønn eller marineblå, varm og ikke for dyr. Blir veldig glad for tips!!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Skikkelig fin jakke! Jeg har vært på leting lenge, men ikke funnet noen fine. Hvor fant du denne??? Klem, Kristin

    • Hennes & Mauritz! Finnes på hjemmesiden, men altså ikke i 38 som jeg gjerne skulle hatt… 🙂

      • De hadde ikke i min størrelse heller (40).


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

