Packat och klart

18/10/2009, kl. 21:05 | Publisert i Ferie | 4 kommentarer

IMG_4728

På Maldivene med Christopher i magen. Det blir nok en litt annen type ferie nå 😉

Veldig kjapt innpå innimellom pakkingen. Imorgen tidlig reiser vi altså til Kypros og jeg gleeeder meg! Det skal bli så deilig med sol og varme og TID.

Tre av fire er litt sånn småhanglete og akkurat nå prøver pappaen å få Christopher til å sovne med gitarspilling. Enn så lenge synger Christopher med på «Roxanne», men han sovner vel tilslutt. Kanskje han er smittet av reisefeberen?

Apropos pakking. Pappaen skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn med det, det er da bare å kaste nedi noen badebukser og tannbørsten? Altså – klærne er det enkleste, det som tar tid er jo å finne frem pass, billetter (vi fikk ikke printeren vår til å funke så jeg håper vi kommer med flyet selv uten printet billett), toalettsaker inkludert lettversjon av medisinskapet, solkrem, Christopher-utstyr, legge frem klær til i morgen tidlig så vi kan sove fem min lenger, pakking av reisevogn og stressing fordi jeg ikke finner trekket til reisevognen. Og bøker. Leker til begge barna. Huske, huske, huske på sebraen. Ladere. Diverse briller. Tømme kjøleskapet og sette frem kattemat til huspasseren (huspasseren skal få slippe å spise kattematen, men må huske på å gi den til katten).

OK – dette har jeg ikke tid til 🙂 Blogger underveis!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. God tur, kos dere! 🙂

    • Takk! Det skal vi :-))

  2. Håper dere fikk med dere alt:-) Og håper dere koser dere, gleder meg til rapport!

    • Det meste er med, heldigvis! Ikke minst sebraen 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

