Baby bliss

20/10/2009, kl. 19:38 | Publisert i Familie, Ferie | 2 kommentarer

Da er vi endelig fremme! Det er litt klønete med nettilgang, så jeg får se hvor mye blogging det blir. Det er vel også det eneste som ikke er supersmooth her – for et paradis for barnefamilier!

Flyturen ned gikk ganske fint. Vi gjorde en tabbe vi ikke gjør om igjen – da Christopher hadde sovnet i fanget mitt tenkte vi at vi skulle forsøke å legge han på gulvet, siden vi hadde så god benplass (takket være en av verdens fremste reiseplanleggere, meg). Da kunne jeg nemlig ha fått spist og lest blad, noe jeg har vært vant til å få gjort på fly. Men nei, han våknet, og holdt løpe-rundt-i-flyet og flørte-med-gamle-damer-show resten av turen.

Vi bor altså i Happy Baby-leilighet med alt en baby og foreldrene hans trenger. Inngjerdet terrasse, og utenfor en svær gressplen med lekeplass. Denne gressplenen er også inngjerdet, helt genialt. Og heldigvis elsket Christopher sandkassa og satt der i over en time i ettermiddag.

Ellers er det klassisk Sunwing – masse bassenger, barneklubb, show, nydelig mat og utrolig god service. Helt perfekt for oss og når mamma kommer neste uke planlegger pappaen og jeg en kveld eller to inne i Ayia Napa også ☺

wr

Kypriotisk buffet, nam!

wr

Sprikende dessertutvalg. Fra dette…

wr

…til dette.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ser deilig ut! 🙂
    Håper dere får en fin tur og at alle holder seg friske. 😉

  2. Åååååå…. Høres helt fantastisk ut! Til info kan jeg melde om at det deilige høstværet vi hadde her, med blå himmel og strålende sol, det forsvant sånn cirka akkurat når dere dro – så du går ikke glipp av noe her. Ja, eneste måtte være muligheten til å fyre i peisen da – det er jo riktig så koselig 😉 KOS DERE!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

