Varme stener

29/10/2009, kl. 20:50 | Publisert i Ferie | Legg igjen en kommentar

wr

Typisk Ayia Napa-landskap.

Idag gikk vi først en tur til Ayia Napa – et sted som sikkert er supert for tatoverte engelskmenn og ellers alle i aldersgruppen 14-22, men ikke et sted jeg umiddelbart begynner å spare til ferie til. Fin strand, Pizza Hut, KFC, MacDonald´s, Viking Car Rental og Odin Restaurant.

hot stone massage

Gjør oppmerksom på at dette ikke er meg. Blomsten ville forøvrig bare vært i veien.

På ettermiddagen hadde jeg fått innvilget spaopphold på hotellet vårt. Jeg er ikke noe spa- og skjønnhetssalongmenneske, men her fristet massasje med varme stener. Herregud noe så fantastisk! Jeg har vært på spa et par ganger tidligere i forbindelse med ferie, og det har vært fint, men det kan bli litt mye sitronessens, badekåper og Katie Melua-musikk for meg. Denne gangen stemte alt og jeg bare nøt. De varme stenene minnet litt om følelsen av å legge seg på varme svaberg etter et bad 🙂

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

