Home Sweet Home

03/11/2009, kl. 12:29 | Publisert i Cecilie | 3 kommentarer

il_fullxfull.85636911

Aaaahhh…. hjemme. Det er deilig med ferie, men heldigvis også deilig å komme hjem, selv om det er til Gardermoen i null graders sludd, altfor mørk ettermiddag og døgnvill baby etter lite soving på flyet (han sovnet rett før landing). Nå føler jeg meg klar for vinterens utfordringer!

November er her og går ingen steder på en stund, men vi har peis, masse usette DVD-bokser og en god del tid igjen før jeg begynner å jobbe. I tillegg ønsker jeg meg en helt egen pult med masse store, hvite ark og tegneblyanter for å få ut alle de kreative tankene som har hopet seg opp i løpet av ferien!

(Illustrasjon: TheLobsterPot)

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så flott med ferie! Oktober har vært meget vakker synes jeg så jeg gruer meg litt til grå farger og sludd kjenner jeg. Men «create art» da er jo alt mulig, alle farger tilgjengelig. 🙂 Liker bloggen din snuppa og lykke til med døgnvil krabat:)

  2. Velkommen hjem og høres ut som dere har hatt den mest perfekte oppladningen til novemberhøsten vi har foran oss. Jeg har faktisk hvit pult, fargeblyanter og hvite ark – faktisk også noen ideer, men jeg må bare klare å sortere ut hvilke av mine hobbyer jeg skal fokusere på fremover… Alt for mye gøy å finne på!!!

    • Å, heldiggris! Trenger en pult uten PC merker jeg. Førjulsprosjekt! Lykke til med hobbysorteringen, spennende hva du lander på 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

