Meg meg meg

04/11/2009, kl. 11:03 | Publisert i Blogging, Cecilie, Diverse gøy | 1 kommentar

Tjome

Verdens flotteste landskap.

Hurra! Mammadamen har oppfordret meg til å svare på dette: (Elsker sånt, altså!)

Skriv 3 ting du husker som det var igår:

I kronologisk rekkefølge:

1. Mitt første fallskjermhopp (av totalt tre, så hold your horses)
2. Ettermiddagen det sto «Gravid» på testpinnen og jeg tok seks til for sikkerhets skyld
3. Første gang jeg holdt sønnen min

Skriv 3 ting du misliker:

1. Kjipe telefonsamtaler
2. Å ha mange planer
3. Slaps

Skriv 3 ting du liker godt:

1. Å sove inntil sønnen min
2. Varme svaberg rett etter et bad
3. Spise sushi med verdens beste kjæreste

Skriv 3 fine blogger du besøker ofte:

1. Sense of life
2. Hannes hjørne
3. Susans side

Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:

Hører så altfor lite på musikk for tiden, så det blir fire (tre ble for få) litt tilfeldig valgt fine sanger.

1. Hands Clean – Alanis Morissette
2. Build Me Up Buttercup – The Foundations
3. Iris – Goo Goo Dolls
4. Times Like These (akustisk versjon) – Foo Fighters

Skriv 3 TV-programmer du følger med på:

Ser veldig lite på TV, men favorittseriene gjennom tidene kan kanskje være:

1. Twin Peaks (ihvertfall de 17-18 første episodene før den «jumped the shark«)
2. Beverly Hills, 90210 (jeg mener ikke kvalitetsmessig beste, men de som har gjort mest inntrykk, ok?)
3. Grey´s Anatomy må være med.

(Foto: Anne-Berit)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Beverly Hills var jeg også stor fan av.


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

