En ting til

19/11/2009, kl. 19:17 | Publisert i Christopher | 2 kommentarer

Dere, jeg må bare tipse dere om min favorittblogg for tiden. Alle bloggene i listen til høyre er favorittblogger og kan trygt leses, men akkurat nå røres jeg aller mest av http://mammatanker.wordpress.com/. Den skrives av en norsk tobarnsmor bosatt i Sverige, og stort mer vet jeg ikke om henne. Hun legger ikke ut bilder, bruker ikke kategorier og har en helt enkel side – desto mer kred for innholdet. Hun skriver om barna sine, deres gullkorn, og ikke minst sin store kjærlighet til dem.

Den siste uken har Christopher sovet i sengen vår og selv om jeg vet at han sover best i sin egen seng, og vi best alene i vår, så er det så ufattelig deilig med den nærheten! Til en varm, myk liten ettårig kropp som jeg elsker over alt i hele verden. Mens jeg tenkte på det leste jeg dette innlegget hos mammatanker. Må opp og kikke litt på Christopher, tror jeg, der han sover i vår seng.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Liker tipse-om-andre-blogger innlegg, enda jeg leser alt for mange blogger som det er fra før av. Likvel, må nok inn og titte litt tenker jeg 🙂 Ha en strålende helg når vi kommer til det!

  2. Takk for tips! Jeg har vært inne og kikket, og det var mye fint å lese selv om jeg ikke er mamma selv!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

