Til nissen fra Christopher

02/12/2009, kl. 12:23 | Publisert i Christopher | 2 kommentarer

Kjære julenisse!

I år ønsker jeg meg:

Klossevogn fra for eksempel Sprell

Gulvskåner – en matte mamma kan legge under stolen min når jeg spiser selv. Denne er fin, og fra House of kids.

Ull, eller ullfleece, for eksempel fra Nøstebarn. Gjerne todelt sett jeg kan ha under utedressen.

Duplo!

Matboks til barnehagen. De fra Blafre er fine!

Skjortebody, så jeg kan pynte meg uten at skjorten glir opp hele tiden…. Klær av alle slag er selvsagt fint å få! Jeg bruker størrelse 86 akkurat nå 🙂

Stor klem fra Christopher!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så fine ønsker. Duplo syns jeg er genialt. Jacob som er 6 år leker faktisk ennå med dette innimellom er bare fantasien som setter grenser og han bygger både fly og romskip. Han har også små lego men allikvel står duploen høyt i kurs

  2. Den «gulvskåneren» ser jammen perfekt ut. Det trengs, skal jeg love. Hmmm… lurer på om jeg skal ønske en sånn til lillegutt – han blir flinkere og flinkere til å spise uten å søle (snart 2 år), men fortsatt havner et og annet på gulvet. Nøstebarn-produkter er forvørig gull! 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

