Å kjøpe julegave til kjæresten

07/12/2009, kl. 18:51 | Publisert i Pappaen | 3 kommentarer

Fred på jord?

Idag spurte jeg for ørtende gang pappaen her i huset hva han ønsker seg til jul. Han ønsker seg Porsche, en fin jul og det var vel det. En Porsche er bittelitt utenfor budsjettet mitt, og en fin jul skal det nok bli uansett – dessuten er den vanskelig å pakke inn 🙂 Så hva i alle dager kjøper jeg?

Klær er vanskelig og litt kjedelig, synes jeg. Han har mansjettknapper og fin klokke, det han trenger av diverse ledningsting, ullundertøy fikk han ifjor og aftershave bruker han så sjelden.

Ting til oss/huset har jeg kjøpt før, men jeg vil egentlig gi han en litt mer personlig gave i år. I februar har han rund bursdag og den gaven har jeg klar, men han bør jo få noe til jul også … Tips? Hva kjøper dere til kjærestene deres?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fryktelig vanskelig å svare på her i og med at kjæresten min også er innom bloggen din… ;o) Men sånn helt generelt, hva med en opplevelse av noe slag? Noe dere kan gjøre sammen kanskje? Kokkekurs? Vinsmaking?

  2. Heisan. Jeg er pappa på 34 år, og liker vel typiske manneting tror jeg. Jeg kunne ønske meg Playstation (men har tre unger, så lite tid ja), klokker, kule ting til kjøkkenet, liker han vin trenger han kanskje vinstativ, smykker (men er han ikke opptatt av parfyme, så er han kanskje heller ikke så int. i smykker), dippedutter er jo alltid kjekt for oss menn (Ipod, iphone, mp3, gps til bilen, radiostyrt bil med elektromotor eller bensin som går fort – koster en del – men siden han liker Porsche 🙂

    Det var noen tips..

    • Hei, tusen takk for fine tips! Sikkert flere enn meg som trenger det 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

