Michelle Obama i Oslo!

10/12/2009, kl. 10:03 | Publisert i Mote, Politikk og samfunn og sånn | 1 kommentar

Fantastisk lilla kjole!

Ikke akkurat Barbara Bush.

Ved ankomst på Gardermoen i dag tidlig.

Idag er den store dagen. USAs president, Barack Obama, skal motta Nobels fredspris og det er kaos i Oslo. Jeg må innrømme at jeg er litt starstruck selv og jeg er absolutt Obama-fan. Jeg synes egentlig alle som stemte på ham fortjener Nobels fredspris!

Jeg er kanskje enda mer fan av Michelle Obama. Hun er en veldig elegant og vakker First Lady og hadde på seg en fantastisk drapert kjole idag. Michelle er blitt et moteikon og har sin egen fan-blog som følger henne og hva hun har på seg. Verdt å kikke på!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei 🙂
    Synes smykket hun har på seg på det første bildet var vakkert og spesielt også.
    Hun har blitt et stort moteikon, og hun har en vakker og klassisk stil,men tør å bruke farger.
    En flott dame i det hvite hus 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

