Australia-reunion

14/12/2009, kl. 13:12 | Publisert i Cecilie | 2 kommentarer

For en fin helg det har vært! Fredag morgen var det Luciafeiring i Christophers barnehage. Fem ettåringer med glitter rundt livet og hvert sitt ternelys, samt «tantene» som sto for sangen, utgjorde det fineste Luciatog jeg har sett noen gang. Christopher gikk og blåste på (det elektriske) lyset sitt og så ut til å ikke skjønne så mye, men gikk ihvertfall med resten! Og så var det stas med saft og lussekatter etterpå. Jeg har dessverre dårlig med bilder siden jeg sto med videokamera, men håper å få noen fra mammaen til Alexander etterhvert 🙂

I går kom min venninne Kim fra Boston! Hun er på vei til klimatoppmøtet i København og bestemte seg for å fly inn og ut av Oslo når hun likevel var på disse kanter – for å møte endel av oss som studerte sammen i Brisbane, Australia for 12 (herregud) år siden. Tror jeg må skrive mer om det i et separat innlegg! Anyway, vi var seks stykker som hadde noen år med oppdateringer å komme gjennom på noen skarve kveldstimer. Ufattelig gøy var det!

Idag har jeg kjørt Kim til Gardermoen, skrevet ferdig julekort og det er vel egentlig det. Å være ute til 02 er ikke akkurat noe jeg gjør til hverdags og jeg har vært ganske så trøtt idag. Til uken er det å fikse resten av julegavene, mase på Apple som somler med en bestilling, og fortsette å nyte den siste tiden før jeg begynner å jobbe igjen.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gud så nydelig Christopher er, og det er jammen du også hvis det er deg på bildet.

    • Takk Susan! Det er nok ikke meg, men min venninne Kim fra Boston, USA 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

