Snaaaaaaart jul :-)

22/12/2009, kl. 20:18 | Publisert i Cecilie, Familie | Legg igjen en kommentar

Christopher som nisse ved en tidligere anledning.

En manglende kameralader har satt meg tilbake med flere dager – ihvertfall når det gjelder bloggingen! Christopher var i fin form på fredag, så han var i barnehagen der de hadde nissefest da vi kom for å hente. Vi tok masse bilder som jeg gjerne ville dele med dere, men så gikk kameraet tomt for strøm og laderen er søkk vekk. Hvis vi ikke finner den snart må vi nesten kjøpe ny, for vi vil jo gjerne kunne ta litt bilder i julen!

Nå begynner vi ihvertfall å komme i rute. Juletreet er hentet og står ute og koser seg til i morgen, røde tulipaner og nye svibler er kjøpt inn, det samme er det meste av julematen. Imorgen skal vi kjøpe det siste, jeg skal bake en enklere variant av Sarah Bernard og noen gaver skal byttes.

Denne uken fikk jeg julekort fra jobben. Og ble veldig imponert. I julekortet sto det at de ansatte selv skulle få velge gave i år, og jeg logget spent inn på en oppgitt side for å velge min gave. Der var det en fin reisebag, et sett med olivenolje og pesto, treningsutstyr, en flott lommelykt og annet fint. Og så kunne man velge å gi gaven til Redd Barna! Et utrolig enkelt valg, og jeg er så glad for at de gjorde det sånn! Da får vi ikke bare beskjed om at iår blir ansattegaven gitt til et veldedig formål – vi er med på å bestemme det selv, og det føles fint. (Håper inderlig ALLE gjorde det samme!)

Nå skal jeg pakke inn de siste gavene foran Beck! Lykke til med de siste forberedelsene 🙂

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

