Hurra for vinter!

27/12/2009, kl. 17:13 | Publisert i Familie | 2 kommentarer

Idag har vi riktig kost oss i snøen. Hurra! Jippi! Jeg elsker snø! (Jeg hater snø. Jeg er ikke glad i vinteren. Jeg bruker ti-femten minutter på å kle på Christopher som blir bredere enn han er høy med parkdress etc på. Det er kaldt og vi må måke. MEN sånn kan man jo ikke tenke når man har barn, de skal lære seg å like vinteren, stå på ski og skøyter og ikke sutre, som foreldrene pleier. Så vi slutter med det og skal mantraere oss til å like vinteren!)

Litt skeptisk.

Stakkars bilen min!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hi, hi sånn må jeg tenke også. Det er så gøy å dra dere barna opp bakken i klær som gjør at man ikke kan bevege seg. Men gud for en samvittighet man får man føler seg som superforeldre og ungene kan se på TV resten av dagen

  2. Ah, godt det er flere av oss. Eller, jeg liker vel egentlig vinter – i alle fall litt. men jeg liker den aller best fra innsiden, altså at jeg er på innsiden, gjerne med kakao og boller, mens vinteren og kulden befinner seg på utsiden. Men – når vi først kommer oss ut, og vi har kledd godt på oss og har tatt med kakao på termos og nybakte boller – ja, da er det som Susan sier; Man føler seg som verdens beste foreldre etterpå! Kanskje i morgen….? Om det ikke er for kaldt da 😉


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

