Fotograf anbefales!

08/01/2010, kl. 21:14 | Publisert i Venner | 2 kommentarer

Idag har jeg tenkt til å helt hemningsløst anbefale en veldig god venninne av meg, mammaen til Alexander og verdens beste fotograf! Line Schibstad heter hun og tar bilder i brylluper og ved andre festligheter, av babyer og barn, produktfoto og portrettfoto. Line er, i tillegg til å være en superdyktig fotograf med stålkontroll på det tekniske, veldig flink til å se de beste motivene og fange det unike ved mennesker og situasjoner. Hun har tatt de beste bildene jeg har av Christopher – jeg har brukt dem til invitasjonen til navnefesten hans og diverse takkekort, gitt dem i julepresang og hengt dem på veggen.

Se hjemmesiden hennes her, og bokmerk den hvis du liker bildene! Mine favorittbilder følger (Line har også tatt bildet i bloggheaderen min):

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Takk for tipset! Har planer om å ta familiebilder på minstemanns toårsdag i mai, så jeg hamstrer gode anbefalinger.

    Fotoet av dere i headeren er iallefall aldeles nydelig! 🙂

    • Tusen takk Anette! Bilder av barna er jo det fineste vi har, og jeg tror jeg kan garantere deg at du blir fornøyd hvis du velger Line 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

