En epoke er over

10/01/2010, kl. 20:41 | Publisert i Cecilie | 5 kommentarer

I juli 2008 hadde jeg min siste arbeidsdag før Christopher ble født. Jeg hadde ikke termin før i september, men tok ut hele ferien min i tillegg til de tre ukene man tar ut før terminen – og så kom han jo hele 16 dager over tiden, så jeg hadde laaang tid på å glede meg, være spent og administrere arbeidsfolkene som jobbet på spreng for å få ferdig oppussingen av huset vårt før fødselen. Det virker så lenge siden!

Jeg valgte å ta fire måneder ubetalt permisjon. Det var vanskelig for pappaen å ta en lengre permisjon, og jeg ville rett og slett være hjemme lenger med Christopher. Jeg er veldig glad for at vi hadde mulighet til det!

I november begynte barnehageinnkjøringen, og det gikk over all forventning. Christopher var litt skeptisk forrige uke, etter lang juleferie, men jeg håper inderlig det går bedre imorgen! For da skal jeg videre på jobb. Jeg jobber i kommunikasjonsavdelingen til PGS, som ansvarlig for internkommunikasjon og web. Det blir spennende å oppdatere seg på det som har skjedd, definere nye arbeidsoppgaver og rett og slett starte den nye hverdagen!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så utrolig fine bilder av dere, vakre er de, og dere:-)

    Lykke til i morgen, og videre. Det er et stort skifte det der. Rart, også, og trist, selvfølgelig.

  2. Lykke til! Jeg blir litt rørt og får nesten tårer i øynene. Tiden går så altfor fort, og snart skal jeg ut i jobb igjen selv. Må nyte de siste månedene og dagene! Nyte, nyte , nyte…!!

  3. Vakre bilder av nydelig mor og strålende gutt! Lykke til, til dere alle sammen i morgen. Nå begynner en ny hverdag. Ikke en dårligere eller bedre hverdagen, sånn egentlig, men en ny. Utviklingen går videre og dere alle får andre utfordringer og gleder. Jeg tror dere takler dette med glans! Mange klemmer herfra

  4. Vilken underbar blogg du har & en vacker prins. Hittade hit via din twitter & ville lämna ett litet «hej jag har varit här»

    Lycka till i jobb! Förstår att det är väldigt blandade känslor.

    ha en fin kväll

    //Sessan

    • Tusen takk Sessan 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

