Puh!

13/01/2010, kl. 11:00 | Publisert i Cecilie, Christopher | 4 kommentarer

Sånn, da var vi igang! Tredje dagen på jobb og det føles veldig bra. Jeg har fått et fint nytt kontor, jeg har supre kolleger og snart kommer jeg igang med jobbting også – de første dagene går med til å pakke ut av esker, skaffe parkeringskort, oppgradere laptop-en etc etc.

Christopher trives heldigvis veldig bra i barnehagen og det er så deilig. Det betyr faktisk alt. Etter frokost kommer han trekkende med ulldressen sin og vil kles på. Jeg jobber jo deltid så han er stort sett sist inn, først ut av barnehagen.

Etterpå idag får vi besøk av morfar og onkel, det blir stas! Nå, jobbe litt.

(Illustrasjon: icehousecraft)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så fint at dere begge to trives, det er deilig å kunne jobbe litt redusert slik at man ikke bare føler man løper fra det ene til det andre.

  2. Heisan!
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min!
    Det var flott, for da oppdaga jeg din blogg! Kjenner igjen det du skriver om deg sjøl helt øverst – livet tar liksom en annen retning, ja, når man får barn….Men har et håp om at det kan bli backpacking igjen! Trudde vi skulle få det til mye tidligere – «Er da ikke problem å ta med seg unger?!». Nei, kanskje ikke problem, men du verden så pysete jeg plutselig har blitt. Tenk på sykdom, alt som kan skje…. Så det blir sunwing her og, gitt…
    Artig at du er fra Indre Østfold! (Eller artig og artig…)
    Ha en flott dag! Jeg legger deg til i bloggrollen min – vil gjerne følge deg!

  3. Superfine:-) Gjeldende Facebook-appen på siden min, fikk ikke jeg heller plass til alle på en side, men du kan faktisk velge ut hvilke oppdateringer du vil ha med. Veldig gøy:-)

    • Takk! Skal sjekke ut!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

