Musikk på mandag morgen

08/02/2010, kl. 10:27 | Publisert i Cecilie, Diverse gøy | 2 kommentarer

Mandag morgen! Eller morgen og morgen, straks lunsjtider 🙂 Jeg har hatt tidenes dårligste blogguke og er glad jeg har noen lesere igjen. Det har vært en travel uke, javel, men problemet har egentlig vært PC (eller egentlig Mac)-vegring. Jeg har forfattet de morsomste, klokeste og ikke minst lengste blogginnlegg i hodet, men så forsvinner de på vei til tastaturet. Vel vel, jeg skal forsøke å recap (pe?).

Jeg begynner litt sånn lett, med tre sanger jeg hørte på vei til jobben! Jeg er drittlei av radio og bruker en sånn her for å kunne høre musikken på min iPhone over høytaleranlegget i bilen. Funker perfekt, anbefales! Jeg finner frem en spilleliste og trykker «Miks» og idag rakk jeg følgende:

«Secret Garden» med Bruce Springsteen. Den offisielle videoen lar seg ikke legge ut her, men her er ihvertfall sangen til klipp fra «Jerry Maguire». Nydelig sang, som handler om at vi ikke alltid når helt frem til den vi elsker:

Når jeg hører på denne sangen, spesielt når jeg kjører bil, føler jeg meg skikkelig gangsta’.

En av tidenes vakreste sanger. Skjønner ikke hvorfor denne ikke er blitt en verdenshit!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei Cecilie. kanskje på tide at jeg legger igjen et spor. koselig blogg og hyggelig å lese om deg og dine. har selv en gutt på 9 mnd. Liker mange av de tipsene du gir, har nylig fått meg iphone så har testet flere av app som du skrev om, og idag oppdager jeg litt gammel musikk på nytt. ha en fin uke 🙂 Hilsen en navnesøster fra Oslo

  2. Hei Cecilie,
    Koselig å høre fra deg 🙂 En super uke ønskes deg også!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

