10 ting som gjør meg glad :-)

11/02/2010, kl. 11:47 | Publisert i Cecilie, Diverse gøy | 2 kommentarer

Jeg har fått en award fra Camilla! Med den følger en veldig koselig oppgave (og vanskelig!) – jeg skal skrive ti ting som gjør meg glad. Vanskelig, for det er ikke lett å ikke skulle rangere. Jeg glemmer sikkert noe viktig, men litt sånn top-of-head blir jeg glad av:

1. At Christopher finnes.
2. Kosemorgener med Christopher, pappaen og storesøster.
3. Kombinasjonen varme svaberg, saltvann og måkeskrik.
4. En ulest bok jeg gleder meg til.
5. Komplimenter.
6. Synet av palmer.
7. Å føle at jeg presterer bra på jobb.
8. Brainstorme alternative OL-grener med lillesøsteren min – synkron skeleton med bevegelig mål? Manuell isbryting?
9. Å ta inn over meg hvor utrolig heldig jeg er.
10. Nyvasket hus.

Jeg sender awarden videre til Astrid, Dina, Mammatanker og Susan!

UPDATE: Jeg oppfordrer egentlig alle til å lage en sånn liste – enten på din egen blogg, i kommentarfeltet eller hvor du måtte ønske. For et punkt 11 er helt klart «Å lage en slik liste!».

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å, så fin liste!!
    Det er godt mulig at jeg kopierer den – uten å ha blitt utfordret;)

    • Åja, for all del! Gjør det! 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

