Morsdag :-)

15/02/2010, kl. 11:20 | Publisert i Christopher | 2 kommentarer

På søndag feiret jeg min andre morsdag! Veldig stas. Christopher hadde laget presang til meg i barnehagen, og pakket den inn så fint! Det var et lite hjerte for å symbolisere Valentine’s Day, og to fjær for fastelavn. Inni var det en superfin liten hvit kopp som han har dekorert utenpå og inni. Lille vakre elskling! Den var så fin, og jeg gleder meg SÅNN til alle andre fine presanger jeg skal få 🙂

Fine pakken! 

Christopher hadde tusjet både inni, og utenpå koppen. Nydelig!

Beklager litt dårlig bildekvalitet! Hadde bare iPhone for hånden og den er ikke ideell for innebilder på kvelden 🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å, så fin kopp! Det er virkelig stor stas å få gaver barna har laget selv! Du har mange gleder i vente… :o)

    • Gleder meg veldig! Regner med at du har litt av en samling 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

