Arrgh-dagen

16/02/2010, kl. 13:05 | Publisert i Cecilie, Familie | 4 kommentarer

Dagen idag begynte ikke fantastisk, for å si det forsiktig. Vi forsov oss, og hadde en unormalt stresset morgen. Storesøster hadde skiskole i barnehagen med krav til diverse utstyr og ikke minst oppmøtetid, Christopher har hostet og er småforkjølet og jeg var usikker på om han i det hele tatt burde i barnehagen, og da vi endelig kom oss avgårde – jeg med dårlig samvittighet for stress og mas – krasjet jeg. Min bil – inn i bilen til pappaen, som så det hele fra kjøkkenvinduet. Det gikk etter forholdene bra, men spesielt billig blir det nok ikke.

Uansett tror jeg at jeg må kompensere med vafler i ettermiddag!

(Illustrasjon: heidiburton)

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oi, for en morgen! Vafler høres ut som en god løsning:-)

    Jeg måtte selv gå av bussen på vei til jobben i dag. Prinsen ville ikke roe seg uten mamma, og det ble ikke jobb på meg, men legebesøk og stadfestelse av begynnende lungebetennelse og påfølgende prinsekos resten av dagen.

    • Å, stakkars lille Prins! God bedring!

  2. Uff da!!!! Hvis det kan være en trøst, så kunne det vært meg….. Jeg skrapet opp bilen lille-julaften en gang. Stresset og skulle bare rygge litt… ooops! Der var det en steinkant, gitt! Håper vaflene smakte! –

  3. […] ut på veien til tross for måking (heldigvis hadde pappaen endelig fått kommet seg avgårde så hans bil var trygg). Christopher gikk bananas i barnehagen til storesøster fordi han ikke fikk spise matpakken hennes […]


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

