Trøstemamma

18/02/2010, kl. 22:13 | Publisert i Christopher, Pappaen | 1 kommentar

Idag tidlig merket jeg at noe var galt. Christopher våknet tidligere enn vanlig, han sovnet i bilen på vei til barnehagen, og var ikke helt seg selv – men han har vært forkjølet, og det var liksom ikke nok til å ikke gå i barnehagen, som han elsker. Likevel var det ikke med lett hjerte jeg satte meg i bilen og kjørte på jobb.

Etter to timer ringte de fra barnehagen og har funnet utslett på ham som minner mistenkelig om vannkopper. Og jeg ble lettet! Fordi jeg kunne dra og hente ham 🙂

Vi skal til legen imorgen for å konstatere vannkopper og få råd om eventuell behandling, og ellers bare ta det med ro og kose, som idag. Og i morgen er det pappaens 40-årsdag!

(Illustrasjon: SimplyCutebyKarin)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei, tusen takk for hyggelig bursdagshilsen. Håper Christopher er bedre! Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din om å reise fra barn … 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

