Fin tøysemorgen!

21/04/2010, kl. 13:27 | Publisert i Familie, Mat og oppskrifter | 1 kommentar

Sånn, da var to treninger unnagjort! Spesielt igår var det veldig gøy. Vi hadde sirkeltrening, og ifølge Marie er det noe av det beste vi kan gjøre for kroppen vår, siden det er så variert. Jeg ble kjempesliten og kjenner det godt i kroppen idag!

Bikini Boot Camp er ikke bare trening. Vi lærer masse om hva vi bør spise denne perioden og får mange bra oppskrifter. Nå i starten skal vi skrive ned alt vi spiser, og basert på dette vil vi få tips om hva vi bør endre på. Jeg kan jo endel om dette fra før av, men det er alltid noe nytt å lære! Og jeg trenger å planlegge, og handle inn så jeg ikke går tom for de viktigste tingene.

I dag tidlig, for eksempel, hadde vi ikke flere bananer, så jeg fikk ikke laget min vanlige frokostshake. Jeg forsøkte å kompensere så godt jeg kunne med hjemmelaget juice av eple, pære og gulrot, og to rugrundstykker jeg spiste på vei til jobb. Jeg ble faktisk fortere sulten igjen av dette, sammenlignet med når jeg får i meg shaken min med alle de gode oljene i.

Ellers så hadde vi en fantastisk morgen idag! Alle våknet tidlig og i godt humør, alle fikk dusjet og spist og det ble masse tøysing, dansing og synging til frokosten. Såpass mye at jeg forklarte storesøster at jeg nok hadde tatt på meg tøysehatten idag. «Ja, og Christopher har tatt på seg tøysebleien!», sa storesøster. Det ble ikke dårligere stemning av det 🙂

(Jeg er håpløs på å huske å ta egne bilder. Skal skjerpe meg på det! Søt og passende illustrasjon av dazeychick)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oi, dette virket som et spennende prosjekt! Syns det er så fint at det er kommet så mange programmer og kurs med fokus på bedre helse og mer energi, gjennom trening og kosthold, fremfor disse «10 kg på 5 uker» kursene, med miksing og triksing med mat.

    Tøysemorgen hørtes koselig ut 🙂

    Ha en fin dag!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

