Toms – sko med god samvittighet

03/05/2010, kl. 11:29 | Publisert i Mote | Legg igjen en kommentar

Hvis man nå absolutt skal shoppe, så bør det være brukt, miljøvennlig, klassisk, noe du virkelig mangler, eller noe som bidrar til et godt formål. Som disse fine skoene fra Toms. Jeg hadde et par i fjor, men de klarte jeg å tråkke i stykker – jeg tror jeg brukte dem hver dag!

Toms er grunnlagt av Blake Mycoskie, som under en reise til Argentina la merke til at veldig mange barn ikke hadde sko. Filosofien bak Toms er at for hvert solgte skopar, gir de bort ett skopar til barn som trenger det. Den fine logoen er inspirert av det argentinske flagget. Toms-skoene er blitt superpopulære i Hollywood, noe som nok har bidratt til suksessen.

Du får kjøpt skoene blant annet hos Whynotshop, Brandos, og Lille Vinkel Sko (best utvalg).

Jeg skal garantert kjøpe meg et par, men jeg er ikke helt sikker på hvilket – det er så mange fine modeller! Jeg hadde røde i fjor, kanskje det blir disse lyseblå i år?

Her kan du se hvordan andre bruker sine Toms!

(PS – det går rykter om at de skal lanseres som wedges. De kommer jeg til å ha VELDIG lyst på.)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

