Madcon!

30/05/2010, kl. 17:08 | Publisert i Diverse gøy | 3 kommentarer

I går var vi på kombinert bursdagfest og Grand Prix-party! Jeg var fan på 80-tallet og kunne det meste utenat, så nesten ingen finaler på 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet, men de siste årene har det tatt seg opp igjen. Pussig, det der.

Det var ikke like gøy som i fjor, naturlig nok, men showet var veldig mye bedre. Jeg er veldig stolt av Norge og NRK som har produsert dette. Det aller beste var pauseinnslaget med Madcon og danserne over hele Europa. Utrolig kult, fengende og ikke minst rørende! Og kult at Mette-Marit stilte opp!

Jeg likte ikke den norske sangen spesielt godt – den var helt ok og alt det der, men druknet helt. Jeg tror vi hadde gjort det utrolig mye bedre med Bjørn Johan Muri og «Yes Man». Mine favoritter i går var Romania, Bosnia-Hercegovina og Tyskland. Låten som vant var fengende og søt, men det heter ikke «lawfe», Lena 🙂

Men altså: det aller beste var pauseinnslaget. Se det under:

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jaa, pauseinnslaget var så bra! Og jeg var på Telenor Arena og danset, helt fantastisk 🙂 Gode minner til den sangen nå, kommer til å spilles hyppig i sommer!

    Min favoritt var nok Sverige, som dessverre ikke kom til finalen. Men likte den som vant også, pluss Hellas. Vi satt langt bak, men gikk helt fram til scena på slutten. Kjempegøy!
    Det som er komisk, er at vi som var der ikke la merke til Jimmy Jump i det hele tatt, og ikke skjønte hvorfor Spania plutselig ble spilt en gang til….

    • Å, heldiggris! Skulle gjerne vært der! Synes alle sånne nå-gjør-alle-det-samme-ting er så rørende (valgdager, 17. mai, julaften) 🙂

      • Ja, enig, jeg har faktisk også tatt meg i å bli rørt av valgdager…

        Billettene kostet jo litt (mye), men tenkte det var en gang i livet. Er jo ikke så ofte vi har Grand Prix-finalen i Norge! Også var jeg så heldig å få gratisbilletter til 1. semifinale, så da kan jeg jo tenke at det går opp i opp, hehe…


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

