7 ting dere kanskje ikke visste om meg

04/06/2010, kl. 15:18 | Publisert i Cecilie | 2 kommentarer

For en stund siden fikk jeg en utfordring fra Camulen! Den består i å fortelle 7 ting om meg selv dere ikke vet – eller, rettere sagt, ting jeg ikke har fortalt om på bloggen tidligere. Here goes:

1. Jeg vant en bil i spørreprogrammet «Askeladden» på TV2 som syttenåring.
2. Jeg leste nylig alle fire Twilight-bøkene på ti dager og ELSKET dem! (Liker du dem anbefaler jeg sterkt Midnight Sun)
3. Jeg har tre fallskjermhopp på CV-en. Det blir med de tre.
4. Min favorittblomst er liljekonvall.
5. De stedene i verden som har gjort mest inntrykk på meg er den lille kystbyen Beaufort i North Carolina, Byron Bay i Australia, og Tjøme, der jeg tilbragte alle somre i oppveksten.
6. Mitt største ideal er farmor. Hun var utrolig snill, morsom, jålete og generøs. Dessverre døde hun for snart fem år siden, uten å oppleve at Christopher ble født på bursdagen hennes. Så stolt hun ville ha vært!
7. Mine tre favorittband gjennom tidene er Smashing Pumpkins, Live og U2.

(Bilde: Rakefet0)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Smashing Pumpkins er faktisk mitt favorittband også. Jeg elsker/elsket dem. Disarm finnes for alltid i hodet mitt:) (Og liker godt U2 og Live også, veldig godt)

    Ønsker deg en strålende mandag!

    Klem Mammadamen

    • Så gøy! Disarm er fantastisk, og Tonight, Tonight. Og mange andre. Lives Lightning Crashes er noe av det fineste jeg vet!


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

