Fred og jeg

19/08/2010, kl. 15:12 | Publisert i Cecilie | Legg igjen en kommentar

Her om dagen var jeg hos Fred HameltenJan Thomas studio for å fikse øyenbrynene mine. Ja, det er litt jåleri, men det blir så stor forskjell! Jeg har alltid gjort det selv, men jeg ser helt annerledes ut når han gjør det. Jeg har en ny time i desember, og da jeg ba om å få satt opp en ny etter det fikk jeg neste ledige time – som er i august 2011. Så han er en populær herremann, som har mange kjendiskunder og får masse medieomtale.

Heldigvis skal han nå sette opp kurs for interesserte som vil lære seg å nappe bryn, så kanskje det kommer noen arvtagere etterhvert? Han skriver også på en bok om øyenbryn som sikkert vil inneholde endel gode tips. Nok om det; her er vi etter endt session! Ikke så lett å se øyenbrynene mine her men jeg er veldig fornøyd 🙂

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

