Den perfekte lipglossen

20/08/2010, kl. 13:10 | Publisert i Mote | Legg igjen en kommentar

Nå blir det veldig overfladisk her, men jeg lover å kompensere senere! Ville bare tipse om en fantastisk fin lipgloss jeg har kommet over. Jeg har lenge vært på jakt etter et produkt som gir meg mye, men naturlig farge – klarrødt blir litt voldsomt for meg, men jeg trenger noe 🙂

Denne lipglossen fra Jemma Kidd i fargen 08 fuchsia fulgte med gratis i et blad denne sommeren, mener jeg, uten at jeg husker hvilket. Jeg aner ikke om den kan kjøpes i noen butikk i Norge men den kan ihvertfall bestilles fra Look Fantastic! Den er utrolig behagelig å ha på, og varer lenge. Ser ut som den koster ca en hundrelapp på nett.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

