Høstklær fra Nova Star

31/08/2010, kl. 19:32 | Publisert i Christopher, Mote | Legg igjen en kommentar

Nå er det på tide å begynne å tenke på høst- og vinterklær til Christopher. Det meste av ulltøyet jeg kjøpte i fjor er for lite, så han trenger litt nytt. Jeg har tidligere bestilt fra Nøstebarn og har gode erfaringer med ulltøy derfra, så det blir nok en ny bestilling snart. Jeg tror jeg kommer til å gå for noen ullbodyer – jeg kjøper stort sett bare gensere til ham nå, men om vinteren er det deilig å ikke ha noen glippe rundt livet 🙂 Kanskje også en heldress som han kan ha under vinterdressen, eller kanskje et sett? Jeg får tenke litt før jeg lager toårsbursdags-ønskeliste 🙂

Anyway; disse fine høstklærne bestilte jeg fra Nova Star og nå er de kommet. Kjempefine!

Litt store i størrelsen, buksa er i størrelse 86 og kan nok brukes hele vinteren.

Denne genseren har så fine farger, synes jeg.

Kjempegod og myk bukse, super til å ha inne i barnehagen!

Vesten er i størrelse 92 – det var det minste jeg fant og jeg var innom MANGE nettbutikker. Den er litt stor, men absolutt brukbar.

Jeg kjøpte alt hos Anna cill.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

