Treningsoppdatering og Jillian Michaels

22/10/2010, kl. 18:29 | Publisert i Trening | 1 kommentar

Denne uken har jeg trent tre ganger allerede, og det er bare fredag! Målet er minst en treningsøkt i løpet av helgen også. Det føles kjempedeilig, og jeg skal med god samvittighet unne meg noe godt i kveld. Jeg trener Boot Camp og Tabata hos Marie og Anette på Studio Step Up, og det funker kjempefint for meg. Enkel styrketrening med kardio er perfekt!

Vi har tredemølle og håndvekter hjemme, og når jeg (en altfor sjelden gang) trener hjemme blir det stort sett oppvarming på tredemøllen (10-15 minutter rask gange med stigning) og enkle styrkeøvelser. Jeg klarer ennå ikke å presse meg selv like hardt hjemme som på studioet, og jeg har derfor lastet ned en treningsvideo med Jillian Michaels på iTunes. Jeg liker filosofien hennes, og hun kaller seg den tøffeste treneren i USA. Hun er trener på The Biggest Loser i USA og har blant annet gitt ut videoen «30 days shred» som er den jeg har kjøpt. Programmet består av tre nivåer. Man trener på hvert nivå i ti dager om gangen. Treningen er en slags sirkeltrening med tre runder på hvert nivå – styrke og kondisjon. Gleder meg!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] ai, Jillian-treningen var tøff! Men morsom, og veldig effektiv – virket den som Mesteparten kjente øvelser, noen […]


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

