Min Lanvin for H&M-fangst

23/11/2010, kl. 11:24 | Publisert i Mote | 7 kommentarer

Jippi, jeg fikk tak i kjoler! Dette er første gang jeg har kjøpt noe fra et av H&Ms designsamarbeid, så vidt jeg kan huske, og kanskje ikke noe jeg på forhånd ville tippet at jeg ville falle for. Jeg mener – Lanvin-kolleksjonen er full av festplagg, og får en småbarnsmamma er det ikke allverdens muligheter for å kle seg opp 🙂

Men – jeg synes disse kjolene var så ufattelig fine! Så i dag tidlig hadde jeg bestemt meg for å forsøke å få kjøpt noe fra kolleksjonen. Sto opp litt tidligere så frokost og matpakkesmøring var unnagjort, og heldigvis var pappaen hjemme og fikk kledd på Christopher og storesøster mens jeg satt ved Mac-en. Og det var selvsagt plent umulig å komme inn! Fikk feilmelding etter feilmelding om overbelastede nettsider, og til slutt måtte vi dra. Jeg med kundeservice på tråden, i en tyve minutters lang kø. Endelig kom jeg gjennom! Uten å ha notert ned bestllingsnumre, men kundeservicedamen var flink og skjønte hva jeg mente med tyllskjørt og belter og volanger. Favorittkjolen var utsolgt i min størrelse – men jeg kjøpte en mindre og satser på at den kanskje passer (jeg ligger ofte sånn midt mellom størrelser), ellers får jeg bare bytte den.

Disse kjolene fikk jeg tak i:

LANVIN FOR H&M

 

 

LANVIN FOR H&M

 

 

LANVIN FOR H&M

 

Håper disse er like fine som de ser ut til å være, og at de blir klassikere jeg kan ha en stund 🙂

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åååååå – du kommer garantert til å bli vidunderlig vakker – for noen helt fantastiske kjoler!!! Om ikke anledningen byr seg, så er jo en hver hverdag en god anledning for fest, er den ikke? 🙂 Vi har juleverksted 12. desember, så ta gjerne med deg mann og barn hit, i julerød kjole – så kan jeg «hjelpe til» med en anledning til å få brukt en av kjolene i hvert fall 🙂

    Heldiggris!

    • Takk Astrid! Kanskje vi rett og slett skulle gjøre det? Selv om jeg mistenker at jeg vil bli bittelitt overpyntet i fluffy rødt tyll?

  2. Jeg simpelthen elsker den siste!!!!! Fantastisk med tyll og flott farge! Misunnelig ja, neida så jada.. Håper jeg får anledning til å se deg i den:-)

    • Haha, dropp nyttårsaftengjestene og kom til oss istedet 🙂 Ellers så får vi ha en liten glam juleavslutning/innflyttingsfest hos oss??

  3. Lucky u! Likte #2 utrolig godt. Var visst heftig kamp om kolleksjonen;)

    • Å, godt å høre at du likte den – det er den jeg er mest usikker på. Gleder meg til å få dem 🙂

  4. Den røde er jo helt SPEKTAKULÆR! Du kommer til å bli så fin! Og jeg som skal på julebord snart, og har ikke kjole…:(


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

