Fortsette å blogge?

22/02/2011, kl. 12:05 | Publisert i Blogging, Cecilie | 8 kommentarer

Jeg vet neimen ikke helt. Bloggelysten forsvant et sted i flyttingen vår (november) og alle juleforberedelser (desember) – blogging er en overskuddsaktivitet og det er en mangelvare i januar/februar! Samtidig har jeg et behov for å dokumentere hverdagsliv, Christopher, mat, helse og trening, og alt annet som faller meg inn, så jeg håper på å komme inn i det igjen (spesielt treningen).

Siden sist har jeg

  • Feiret en super jul og nyttår i nytt hus – er så glad for å ha flyttet, og fornøyd med nytt hus!
  • Gått overraskende mye på ski
  • Hatt for mange utskeielser (desember)
  • Hatt en sukkerfri måned, med ett unntak (januar)
  • Vært på jobbreise til Singapore for å holde kurs i krisekommunikasjon for kontoret vårt der
  • Holdt en bitteliten, nyfødt jentebaby og kjent på lengselen etter en til
  • Måkt snø
  • Blitt godt kjent med Annie, Leo, Quincy, June, Romskip og StoreJet
  • Nytt hver dag med Christopher – det er så fantastisk gøy nå! Han snakker masse og er slett ikke noen baby lenger ❤
  • Begynt å lengte etter vår!

 

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hei, så fint å høre fra deg igjen:-)

    Jeg forstår dog hva du mener. Går det for lang tid mellom hvert innlegg, merker jeg også at motivasjonen blir mindre. Håper dog du finner din blogglyst tilbake. Jeg liker veldig godt å lese bloggen din. Den er variert, og inpsirerende!

    Klem Karianne:-)

    • Tusen takk Karianne!
      Tror jeg bare må finne min form – det er ikke lett å prøve å være matblogg, treningsblogg, mammablogg, hverdagsblogg, interiørblogg, politisk engasjert-blogg…. Samtidig som jeg jo er opptatt av alt dette!

      Klem klem

  2. Kender det alt for godt. Frygter for tiden efter permission, hvor man pludselig ikke lige får en halv time mens baby sover 😉 Men fortsæt… Det er så dejligt med små pusterum, som kan læses, når det passer ind.
    /Maria

    • Hei Maria,
      Først, gratulerer med foreldremanualen.dk! Skjønte tidlig i saken at det måtte være deg det dreide seg om 🙂 Håper du fortsetter med din egen blogg også, liker den veldig godt!

  3. Skjønner hva du mener.
    Men håper du fortsetter. Fant bloggen din i går, og har lest nesten samtlige innlegg, og kost meg veldig.
    Så jeg fortsetter gjerne å lese her, om du skriver vel og merke 😉

    Ha en fin dag 🙂

    • Hei Gøril,
      Tusen tusen takk for inspirasjon! Det er akkurat sånt som skal til 🙂
      Stor klem

  4. Jeg har tenkt til å sende deg en melding fordi jeg lurer på noe, men finner deg ikke 😦

    • Hei! Send meg gjerne en mail på cecilie75 @ me.com 🙂


Legg igjen en kommentar

Entries og kommentarer feeds.

